کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان صومعه‌سرا

وبلاگ اطلاع رسانی کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان صومعه‌سرا

کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان صومعه‌سرا

وبلاگ اطلاع رسانی کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان صومعه‌سرا

مشخصات بلاگ
کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان صومعه‌سرا

این وبلاگ متعلق به کتابخانه عمومی باقرالعلوم (ع)می باشد، که اخبار و موضوعات وابسته به آن، در این وبلاگ درج میگردد. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید و ما را در ساختن هر چه بهتر این وبلاگ یاری نمایید.
آدرس: صومعه سرا، خ. جعفری، داخل پارک کودک.
تلفن:44322161-013

بایگانی

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

ایشان طی بازدید از نمایشگاه بر پا شده در کتابخانه، یکی از مهم ترین وظایف نسل جوان را حفظ ارزشها و دستاوردهای جنگ بیان نموده و ابراز داشتند نمایش و به تصویر کشیدن آثار جنگ و دفاع مقدس یکی از اساسی ترین روشها برای حفظ این آثار و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست.



مصادف با آخرین روز هفته دفاع مقدس، جناب آقای رجبی، فرماندار محترم شهرستان صومعه سرا، همراه با سایر اعضاء انجمن، از جمله شهردار محترم، از نمایشگاه عکسی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در کتابخانه باقرالعلوم(ع) شهرستان صومعه سرا برگزار شده بود، بازدید به عمل آوردند. در این بازدید، فرماندار محترم، علاوه بر معرفی آثار جنگ و برکات آن در زندگی معنوی ایرانیان، پاسداشت ارزشهای انقلاب را وظیفه همه ایرانیان دانستند.


 

صبح روز چهارشنبه، دوم مهرماه،جناب آقای رزمگیر، ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، به همراه هیاتی اعم از کارمندان اداره متبوعه و سایر روسای ادارات شهرستان، از نمایشگاه عکس و پوستری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل کتابخانه عمومی باقرالعلوم(ع) برگزار شده بود، دیدن کردند. پس از بازدید از نمایشگاه، نشست صمیمانه ای در اتاق ریاست محترم  اداره کتابخانه های عمومی شهرستان برگزار شد که درآن علاوه بر ذکر خاطرات روزهای دفاع مقدس و بیان دستاوردهای معنوی انقلاب و جنگ، یکبار دیگر با ارزشهای والای انقلاب اسلامی، تجدید میثاق شد.