کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان صومعه‌سرا

وبلاگ اطلاع رسانی کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان صومعه‌سرا

کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان صومعه‌سرا

وبلاگ اطلاع رسانی کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان صومعه‌سرا

مشخصات بلاگ
کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان صومعه‌سرا

این وبلاگ متعلق به کتابخانه عمومی باقرالعلوم (ع)می باشد، که اخبار و موضوعات وابسته به آن، در این وبلاگ درج میگردد. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید و ما را در ساختن هر چه بهتر این وبلاگ یاری نمایید.
آدرس: صومعه سرا، خ. جعفری، داخل پارک کودک.
تلفن:44322161-013

بایگانی

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

با محوریت هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، کتابخانه عمومی باقرالعلوم شهرستان صومعه سرا میزبان جمعی از کودکان عضو کتابخانه و خردسالان مهد کودک "آوای متین" این شهرستان شد که به صورت دسته جمعی در مسابقه نقاشی هشتمین جشنواره رضوی شرکت کردند.

 به گزارش روابط عمومی  اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان مسئول کتابخانه عمومی باقرالعلوم (ع)شهرستان صومعه سرا در این خصوص گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی علاوه بر تروج سیره ملکوتی و عرفانی امام رضا(ع) ، به گسترش فرهنگ مطالعه مفید و همچنین تربیت نسلی صالح کمک می کند.
گفتنی است تعداد بیش از 30 نفر از کودکان  عضوکتابخانه عمومی باقرالعلوم (ع )و جمعی از خردسالان مهد کودک آوای متین  این شهرستان ،  با شور و اشتیاق به تصویر گری  از دوکتاب «میهمان خراسان و مژده گل» از مجموعه  منابع معرفی شده  هشتمین جشنواره رضوی در بخش کودک  به صورت دسته جمعی  پرداختند.
در این برنامه علاوه بر شرکت کودکان عضو در مسابقه نقاشی، قصه هایی از این دو کتاب نیز تو سط کتابداران کتابخانه برای کودکان روایت شد
در پایان این برنامه فرهنگی به منظور تشویق  بیشتر کودکان به حضور در کتابخانه و ارتباط با برنامه های فرهنگی  هدایایی به رسم یاد بود اهدا شد.