کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان صومعه‌سرا

وبلاگ اطلاع رسانی کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان صومعه‌سرا

کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان صومعه‌سرا

وبلاگ اطلاع رسانی کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان صومعه‌سرا

مشخصات بلاگ
کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان صومعه‌سرا

این وبلاگ متعلق به کتابخانه عمومی باقرالعلوم (ع)می باشد، که اخبار و موضوعات وابسته به آن، در این وبلاگ درج میگردد. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید و ما را در ساختن هر چه بهتر این وبلاگ یاری نمایید.
آدرس: صومعه سرا، خ. جعفری، داخل پارک کودک.
تلفن:44322161-013

بایگانی

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

با حضور ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از شاعران و نویسندگان، شعر خوانی به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر در کتابخانه عمومی باقرالعلوم شهرستان صومعه سرا برگزار شد.

. در این نشست ریاست محترم اداره کتابخانه های عمومی و ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیان ارزش و اهمیت اعیاد قربان و غدیر پرداخته و این دو عید را از بزرگترین اعیاد مسلمانان و سندی بر ادعای مسلمانی و تشیع دانستند. سپس در ادامه جناب آقای قاسم پهلوان، از شاعران بنام و شهیر شهرستان به قرائت اشعاری پرداختند. جناب آقای قاسم خوش سیما که از نویسندگان ارزشمند شهرستان هستند نیز ضمن معرفی آثاری در این حوزه، از چاپ همزمان سه جلد کتاب خویش در ماه های آبان و آذر خبر داده و تاکید نمودند که نسخه هایی از این کتب به کتابخانه های عمومی شهرستان اهدا خواهد شد. گفتنی است به گفته نویسنده چاپ همزمان سه جلد کتاب از یک نویسنده برای اولین بار در استان گیلان اتفاق افتاده است.

با حضور فرماندار وامام جمعه و شهردار محترم و مسئولین شهرستانی

بازدید از نمایشگاه  جاودانه ها به مناسبت هفته دفاع مقدس در کتابخانه باقرالعلوم شهرستان صومعه سرا انجام شد

فرماندار محترم شهرستان، امام جمعه محترم، شهردار ارجمند، ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، فرماندهی محترم سپاه، فرماندهی محترم بسیج و جمعی از مسئولین شهرستانی از کتابخانه و مجموعه نمایشگاه عکس جاودانه ها که در محل کتابخانه برگزار گردیده بود، بازدید کردند.

در این بازدید ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدا، بر تداوم افکار و اندیشه های ایشان تاکید شد. فرماندار و ریاست محترم انجمن نیز با تاکید بر دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس، هر عکس را مملو از خاطراتی دانست که یاد یک شهید را زنده نگه میدارد.

 

با حضور مربیان و جمعی از اعضای مهد کودک طهورا بازدید، مسابقه نقاشی و قصه خوانی در کتابخانه باقرالعلوم شهرستان صومعه سرا انجام شد

با حضور جمعی از اعضای مهد کودک طهورا در کتابخانه عمومی باقرالعلوم (ع) شهرستان صومعه سرا، مسابقه نقاشی با محوریت دفاع مقدس برگزار شد که به برگزیدگان جوایزی از سوی کتابخانه اهداء گردید. همچنین برنامه قصه خوانی و شعر خوانی کودک از مجموعه کتابهای می می نی نیز در این بازدید انجام شد.