کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان صومعه‌سرا

وبلاگ اطلاع رسانی کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان صومعه‌سرا

کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان صومعه‌سرا

وبلاگ اطلاع رسانی کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان صومعه‌سرا

مشخصات بلاگ
کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان صومعه‌سرا

این وبلاگ متعلق به کتابخانه عمومی باقرالعلوم (ع)می باشد، که اخبار و موضوعات وابسته به آن، در این وبلاگ درج میگردد. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید و ما را در ساختن هر چه بهتر این وبلاگ یاری نمایید.
آدرس: صومعه سرا، خ. جعفری، داخل پارک کودک.
تلفن:44322161-013

بایگانی

ارزشها و جذابیتهای کتابداری 1

سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۲ ب.ظ

بسیاری از دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی با برخی از سوالات و دغدغه ها مواجه اند که شاید تا مدتها پاسخ آن را نیابند.از آن جمله : جایگاه و ارزش این حرفه ای که وارد آن شده اند چیست؟
دغدغه ذهنی دانشجویان نه تنها یافتن پاسخ شخصی برای چنین پرسشهایی است بلکه آنها طالب دانشی هستند که به کمک آن بتوانند به پرسشهای خویشان و اطرافیان درباره رشته تحصیلیشان پاسخ دهند.ناخرسندانه باید گفت که تاکنون در داخل کشور کمتر به این مقوله به شکل جدی پرداخته شده و نوشته ای به شکل مستقیم درباره آن منتشر نشده است.بدون تردید ، شناسایی و تبیین مجموعه ایی از اصول، مفاهیم و عناصری که ارزشهای این رشته بر آنها استوار است تا حد قابل قبول می تواند ابهامهای فکری دانشجویان را در مورد حرفه شان برطرف وآنها را به ادامه راه و تلاش بیشتر تشویق و ثابت قدم تر کند.

در این نوشتار تلاش داریم سلسله مطالبی درباره ارزشها و جذابیتهای کتابداری، تحت همین نام تقدیم دغدغه مندان این حرفه محجوب نماییم. 

مارا همراهی بفرمایید.

نظرات  (۱)

سلام و درود

حتما این کارو ادامه بدید، شاید ما کتابدارای نا امید بالاخره فهمیدیم ارزش و جذابیت حرفه ما چیه!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی