کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان صومعه‌سرا

وبلاگ اطلاع رسانی کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان صومعه‌سرا

کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان صومعه‌سرا

وبلاگ اطلاع رسانی کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان صومعه‌سرا

مشخصات بلاگ
کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان صومعه‌سرا

این وبلاگ متعلق به کتابخانه عمومی باقرالعلوم (ع)می باشد، که اخبار و موضوعات وابسته به آن، در این وبلاگ درج میگردد. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید و ما را در ساختن هر چه بهتر این وبلاگ یاری نمایید.
آدرس: صومعه سرا، خ. جعفری، داخل پارک کودک.
تلفن:44322161-013

بایگانی

اولین بسته کتابهای مخصوص نوسوادان رسید

شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۲۲ ق.ظ


 

طبق تفاهم نامه فی مابین اداره کتابخانه های عمومی شهرستان صومعه سرا و نهضت سواد آموزی این شهرستان، اولین بسته کتابهای ویژه این گروه، وارد کتابخانه های عمومی این شهرستان شد.

جناب آقای علی بهرامی راد، ریس اداره سواد آموزی شهرستان صومعه سرا، ضمن حضور در اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان، بیش از صد نسخه کتاب ویژه نوسوادان و کم سوادان را به کتابخانه عمومی باقرالعلوم(ع) این شهرستان اهداء نمود.

گفتنی است این کتابها پس از ثبت در دفتر ثبت مخصوص در کتابخانه، در قفسه ای جداگانه، برای استفاده گروه هدف، در کتابخانه به نمایش گذاشته شد.

نظرات  (۱)

  • سیده هاجرهاشمی
  • سلام و عرض ادب.من مسئول کتابخانه روستایی هستم و سوالم این هست که اگر من هم بخوام این منابع رو تهیه کنم از چه طریقی میتونم این کار رو انجام بدم .اگه امکان داره راهنماییم کنید .ممنون
    پاسخ:
    سلام بر شما سرکار خانم هاشمی
    بسته کتب اهدایی نوسوادان، طی تفاهمی که میان اداره کل کتابخانه های عمومی استان و اداره کل آموزش و پرورش استان منعقد گردید، فراهم شد. طی این تفاهم نامه روسای ادارات شهرستانها با رایزنی از طریق ادارات آموزش و پرورش هرشهرستان، موفق به دریافت این بسته ها می شوند.
    موفق باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی